burn-fat

איך מתחילים דיאטה מהירה?

ירידה במשקל נכספת לכולנו, ומוצעות דיאטות מהירות רבות המבטיחות ירידה מהירה במשקל.

אז איך מתחילים בדיאטה מהירה?

תחילה יש להיוועץ ברופא/ דיאטן לגביי הדיאטה המתאימה לך, לאחר מכן יש להגדיר את מספר הימים בהם מתכוונים לדבוק בדיאטה ולהגדיר את משקל היעד אליו רוצים להגיע.

תחילת הדיאטה: רישום משקל נוכחי, משקל יעד ומספר ימים עד היעד.

חישוב הקלוריות המותרות ליום והתאמת מאכלים.

רישום תפריט מדויק אליו נצמדים בכל יום בתהליך הדיאטה.

לא לדלג על ארוחות הרשומות בתפריט, במידה ומעוניינים בתחליף למזון המוצע בתפריט יש לבדוק אם הוא מתאים לסוג הדיאטה וכמה קלוריות, פחמימות ושומנים הוא מכיל והאם הוא תחליף מתאים.

לא לצבור קלוריות- יום אחד לאכול הרבה ולסמוך על כך שביום למחרת תאכלו פחות- לרוב לא מצליחים לצמצם במספר הקלוריות ביום למחרת, דבר הגורם לתסכול והרגשה כללית לא טובה. מספר הקלוריות הנקבע לכל יום הינו חיוני ואין להחסיר מהגוף קלוריות נוספות.

נשקלים כל כמה ימים- לא להישקל בכל יום- לרוב לא רואים תוצאות יום לאחר יום דבר הגורם לתסכול ולוויתור.

להישקל בשעה קבועה בכל יום- עדיף בבוקר: בבוקר אנו לאחר צום הלילה, עדיין לא אכלנו דבר ואנו נמצאים באותו מצב בכל יום כשאנו מתעוררים, לא כמו בערב שאכלנו או שתינו יותר או פחות באותו היום- דבר המשפיע על המשקל.

פעילות גופנית: לבצע פעילות גופנית יומיומית או לפחות 3 ימים בשבוע- הפעילות תורמת להרגשה כללית טובה, מצב רוח טוב ועוזרת לזירוז הירידה במשקל.

*לזכור שתהליך הדיאטה המהירה הינו קצר אך השמירה על המשקל מתמשכת. בסוף הדיאטה לא להתמקד רק בשמחה שבירידה במשקל אלא גם בשמירה על המשקל הרצוי על ידי פעילות גופנית ואכילת מזונות בריאים.

ייעוץ נטורופתי חינם

הצטרפו לקבוצת פליאו בפייסבוק וקבלו תשובות מנטורופתית ND מוסמכת אודות הדיאטה הבריאה והמובילה בעולם.