וידאו המסביר על דיאטה ים תיכונית

לאחרונה בעקבות גילוי של תזונה מסויימת, היה מחקר של 7 מדינות שם ראו שבכרתים בקורפו ביוון לאנשים הייתה רמה נמוכה מאוד של מחלות לב. הסיבה לכך הייתה התזונה שלהם. במחקר ששינה את התפיסה על תזונה והתפרסם ב97 בליון, אנשים מיד לאחר התקף לב שקיבלו תזונה ים תיכונית הורידו את הסיכון להתקף לב ב-70 אחוז, לעומת קבוצת ביקורת.

היום מומלץ שומן חד בלתי רווי – אבוקדו, שמן זית וכו'. על כך מבוססת הדיאטה הים תיכונית. בנוסף האומגה 3 בדגים עזרה בירידה של מחלות לב. את האומגה 3 אפשר לקבל דרך כדורים כתוספי תזונה, אבל ההמלצה היא לאכול דג פעמיים בשבוע. אפשר לקבל את האומגה דרך שמן דגים או שמן קנולה, או פשתן.

רצוי להמעיט בשומן הרווי והשומן מן החי. רצוי להפחית שומנים מסוג טראנס, שומנים מוקשים כמו עוגיות ומרגרינה. זהו שמן שעבר תהליך תעשייתי והוא הרבה יותר זול.

ייעוץ נטורופתי חינם

הצטרפו לקבוצת פליאו בפייסבוק וקבלו תשובות מנטורופתית ND מוסמכת אודות הדיאטה הבריאה והמובילה בעולם.