חובה לדעת על תזונה ים תיכונית

כאן אספנו כמה נתונים שכל אחד חייב לדעת על דיאטה דלת פחמימות לפני שהוא מתחיל בדיאטה.
בדיאטה ים תיכונית מבינים את החשיבות של אכילת מגוון מזונות במסגרת התזונה היומיומית שלך. בכל ארוחה יש לשלב בעיקר מוצרי מזון הבאים מהצומח, עם תוספות של חלבונים שונים. החלבון איננו מרכז הארוחה, הירקות הם המרכז. ישנם מספר מחקרים שמראים שדיאטה זו יכולה להפחית כולסטרול ורמות של טריגליצרידים, ולהפחית את הסיכון להתקף לב ובעיות רפואיות אחרות.

מחקרים על תזונה ים תיכונית

מחקר מספטמבר 2008 ציין כי דיאטה זו אכן מצליחה להפחית את הסיכונים הבריאותיים שאנו ניצבים מולם כיום. המסקנה של מחקר איטלקי זה הייתה ששמירה על דיאטה ים תיכונית מובילה לשרידות גבוהה יותר של אנשים לכל המחלות העיקריות.

מחקרים אחרים מנובמבר 2010, אשר פורסמו בירחון האמריקאי לתזונה קלינית, מצאו כי דיאטה ים תיכונית יעילה נגד מחלות כרוניות ומחלות דגנרטיביות.

הדרך הפשוטה ביותר לעקוב אחר דיאטה ים תיכונית

  • איכלו הרבה ירקות ופירות, דגנים מלאים, קטניות, אגוזים וזרעים
  • הוסיפו שמן זית
  • איכלו במתינות: מוצרי חלב וגבינות, דגים ועופות, ביצים (0-4 פעמים בשבוע) ויין
  • המעיטו בבשר אדום ובממתקים
  • חשוב לשתות הרבה מים ולשלב את הדיאטה עם פעילות גופנית סדירה

למידע נוסף אנא קיראו באתר של המרכז הרפואי סוראסקי

ייעוץ נטורופתי חינם

הצטרפו לקבוצת פליאו בפייסבוק וקבלו תשובות מנטורופתית ND מוסמכת אודות הדיאטה הבריאה והמובילה בעולם.