מניעת מחלות עם דיאטה ים תיכונית

דיאטה ים תיכונית נמצאה מחקרית כעוזרת לפתור מגוון מחלות ובעיות פיזיולוגיות כגון:

  • סוכרת
  • אלצהיימר
  • מחלות לב

לאחרונה התפרסמו שני מחקרים משמעותיים שמוכיחים שדיאטה ים תיכונית בריאה ועוזרת להאריך את תוחלת החיים. תתחילו לאכול ירקות, פירות, דגנים מלאים, גרעינים, אגוזים ושמן זית ומעט בשר ומוצרי חלב.

מחקר על דיאטה ים תיכונית

המחקרים השונים שנעשו על דיאטה ים תיכונית הראו כי היא מורידה את הסיכון לחלות במחלות לב וכלי דם, מורידה כולסטרול, מורידה סיכון להתקפי לב ולמוות אצל מי שחולה במחלות לב ובעלת השפעה טובה על הזיכרון. בנוסף הדיאטה יכולה להקל על דלקות פרקים.

לדיאטה ים תיכונית השפעה טובה על יתר לחץ דם, השמנת יתר והשמנה בבטן. בנוסף ישנה השפעה חיובית על עמידות לאינסולין ועל הורדת כולסטרול רע ורמת טריגליצרידים בדם.
עוד על דיאטה ים תיכונית באתר הכללית

ייעוץ נטורופתי חינם

הצטרפו לקבוצת פליאו בפייסבוק וקבלו תשובות מנטורופתית ND מוסמכת אודות הדיאטה הבריאה והמובילה בעולם.