מתכון דיאטה ים תיכונית

מחפשים מתכונים שמתאימים לדיאטה הים תיכונית? פה תמצאו שלל מתכונים מומלצים.

מתכון דיאטה ים תיכונית 1: יוגורט

מרכיבים לרוטב

1 כוס יוגורט יווני
רבע כוס אגוזי מלך מפוררים
כפית דבש
2 כפיות מיץ תפוזים טרי
כפית קליפת תפוז מגורדת
רבע כפית קינמון טחון

מרכיבים למנה העיקרית

6 שזיפים
2 כפיות שמן קנולה
קצת קינמון
קצת קליפת תפוז

מתכון בריא של הדיאטה הים תיכונית

מנה זו היא טובה במיוחד בבוקר. בדיאטה ים תיכונית אוכלים הרבה יוגורט. ב100 גרם יוגורט תוכלו למצוא 4 גרם חלבון, ו-65 קלוריות.

  1. שימו את המרכיבים של הרוטב בקערה קטנה וערבבו אותם יחד. שימו את הרוטב במקרר לקירור.
  2. שימו את השזיפים החתוכים לחצי ללא הגרעין בגריל או טוסטר אובן. לפני הצלייה רצוי למרוח על השזיפים שמן קנולה וקצת דבש, יחד עם מעט קינמון וקליפת תפוז.
  3. השאירו את השזיפים בגריל עד שיהפכו לזהובים ומעט מקורמלים. זה אמור לקחת כשתי דקות. כעת יש להפוך את חצאי השזיפים ולהמשיך לצלות אותם לעוד דקה.
  4. שימו את השזיפים בקערה ומעליהם שיפכו את היוגורט.

ייעוץ נטורופתי חינם

הצטרפו לקבוצת פליאו בפייסבוק וקבלו תשובות מנטורופתית ND מוסמכת אודות הדיאטה הבריאה והמובילה בעולם.