סיכום: כדאי דיאטה ים תיכונית?

במאמר זה נסכם את הפלוסים והמינוסים של דיאטה ים תיכונית ונמליץ לכם אם כדאי לכם להתחיל בדיאטה זו.

כדאי דיאטה ים תיכונית? בגלל השפעתה על תוחלת החיים

הסיבה הראשונה בגללה משתלם להתחיל בדיאטה זו היא ההשפעהה שנמצאה לדיאטה על תוחלת החיים של מתגוררי אגן הים התיכון. מי שנמצא במדינות כרתים, יוון ואיטליה נמצא שחי הכי הרבה שנים, ושיעור מחלות הלב והסרטן במחוזות אלו מהנמוכים בעולם. מחקר נוסף הראה שתזונה ים תיכונית לאחר התקף לב הורידה את שיעור התקפי הלב הנוספים משמעותית יותר מדיאטות אחרות.

כדאי דיאטה ים תיכונית? בגלל שהיא דיאטה פשוטה

אחת הסיבות הטובות ביותר בגללן כדאי להתחיל בדיאטה היא בפשטות שלה. אתה אוכל הרבה ירקות ופירות, דגנים מלאים, קטניות וזרעים, משתמש בשמן זית כמקור שומני במקום שומנים רווים, ומקבל חלבונים בעיקר מדגים, גבינה, יוגורט ועוף. זוהי דיאטה כל כך פשוטה אך עם זאת מאוד יעילה ובריאה.

כדאי דיאטה ים תיכונית? בגלל שהיא מתאימה לקהל רחב

תזונה ים תיכונית מתאימה לאנשים עם עודף משקל, למי שיש לו שומן באזור הבטן או הירכיים, למי שיש לו כולסטרול גבוה, וכן למי שרוצה למנוע מחלות נפוצות כמו סוכרת או סרטן.

מידע נוסף על הדיאטה במרכז הרפואי הדסה

ייעוץ נטורופתי חינם

הצטרפו לקבוצת פליאו בפייסבוק וקבלו תשובות מנטורופתית ND מוסמכת אודות הדיאטה הבריאה והמובילה בעולם.