דיאטה ללא דיאטה

לרדת במשקל בלי לעשות דיאטה?

נשמע כמו חלום, אבל האפשרות לרדת במשקל מבלי הצורך לעבור את המתח, את הייסורים ואת התסכול של לספור קלוריות וגרמים שומן נשמעת מושכת למדי.

https://www.youtube.com/watch?v=Th-tLAuCwaw

מה שנדרש כדי להתחיל דיאטה ללא דיאטה היא התחייבות לשינוי תזונתי ולתזונה נכונה יותר, בנוסף לפעילות גופנית ולפעילות למניעת מתח.

איך זה עובד?

הדוגלים בשיטת הדיאטה ללא דיאטה גורסים כי המתח שאנו חיים בו ואורח החיים שלנו מוסיף למשקלנו. אנשים שחיים חיים מאושרים לא נתקלים באותם בעיות, ולכן הם נשארים רזים. חישבו על כל האנשים שאתם מכירים שיש להם בעיית משקל, האם הם גם אנשים דואגים, לחוצים ועצבניים או מדוכאים או האם הם מאושרים ורגועים?

מה לאכול

גם בדיאטה ללא דיאטה שמים לב למה שאוכלים ומנסים לאכול בריא. בדרך כלל בדיאטה יש צורך להגביל את המאכלים שאתה אוכל ואת הכמות שלהם. בנוסף יש לכתוב כל מאכל שאוכלים. הרעיון כאן הוא להביא למודעות למי שעושה את הדיאטה, אבל התוצאה היא הרבה פעמים מתסכלת לתעד כל פירור שאוכלים. בדיאטה ללא דיאטה ישנה כוונה לאכול בריא וטוב יותר, אבל אין הגבלה על כמות או סוג האוכל.

איך להתעמל?

בדיאטה ללא דיאטה לא חייבים להיות בפעילות גופנית מסויימת, ואין כוונה להתעמל כמו ספורטאי מצטיין. הרעיון הוא להיות בפעילות גופנית שאתה אוהב באמת. אם אתה לא נוטה לשלב פעילות גופנית בחייך, התחל עם הליכה של 10 דקות ביום. לאט ובהדרגה אתה יכול להעלות זאת ל-30 דקות הליכה ביום.

אם אתה זקוק לירידה משמעותית במשקל, תוכל להגדיל את זמן ההליכה שלך, ללכת קצת מהר יותר, ולהסתובב עם משקולות קטנים בזמן ההליכה. היתרון של הליכה הוא שלא צריך להירשם לשום מכון או שיעור, וכל אחד יודע איך לעשות את זה. כל מה שצריך זה זוג נעליים נוחות ואורטופדיות.

מלבד הליכה אפשר להתנסות בפעילות לא שגרתית או ספורטיבית אחרת כדי להוריד במשקל כמו:

  • לרקוד
  • לנקות את הבית
  • לצפות בסרטוני כושר
  • לשחק עם הילדים
  • לשחות

הפחתת מתח

רבים לא מעריכים עד כמה מתח גורם משמעותי לעלייה במשקל עבורם. חישבו על כל הפעמים שאכלתם שוקולד מתוך תסכול ולא מתוך רעב. במקום לקחת את השוקולד כפתרון למתח, נסו לסגור את העיניים ולבצע תרגילי נשימות למשך 10 דקות. תחשבו על מקום מרגיע ותגידו מילים כמו "רוגע" ו-"שקט" בזמן הנשימות.

עוד טיפים

  • טיפ נוסף שיכול לעזור הוא לשתות המון מים. בזמן ששותים לא מוסיפים קלוריות לגוף, ואוכלים פחות. בנוסף הגוף מנקה את עצמו עם המים.
  • אל תחזיקו מאכלים משמינים, סוכריים או מלוחים בבית. כל מאכל או חטיף שאיננו בריא ונמצא בבית מהווה פיתוי לאכילה.
  • נסו לישון שמונה שעות ביום

ייעוץ נטורופתי חינם

הצטרפו לקבוצת פליאו בפייסבוק וקבלו תשובות מנטורופתית ND מוסמכת אודות הדיאטה הבריאה והמובילה בעולם.