סיכום: כדאי דיאטת אורז?

בשורה התחתונה, דיאטת אורז קיימת כבר המון זמן והיא מעולה לטיפול בבעיות רפואיות. הדיאטה מאפשרת לשלב אורז כמרכיב עיקרי בתפריט, וכך לרדת במשקל. אכילת האורז בנוסף למרכיבים אחרים הבונים תפריט של בין 800-1200 קלוריות ביום, מאפשרת להחזיק בדיאטה שמאוד קל להתמיד בה, ושיעילה בהורדת משקל.

החיסרון של הדיאטה הוא בכך שקשה להתמיד בה, אבל אם אתם מצליחים אז תוכלו לרדת בצורה משמעותית. חשוב מאוד לשמור על החלבונים שצורכים במהלך הדיאטה, כדי לא לאבד שרירים בגוף ולפגוע בגוף. אפשר להתמיד בדיאטה ולקבל רכיבים תזונתיים חשובים על ידי לקיחת תוסף תזונה הכולל סידן ועוד מרכיבים.

מובן שרצוי לשלב את האורז במסגרת תזונה מאוזנת מלאה ולא להתמקד באורז כמרכיב יחידי בתזונה ובתפריט.

ייעוץ נטורופתי חינם

הצטרפו לקבוצת פליאו בפייסבוק וקבלו תשובות מנטורופתית ND מוסמכת אודות הדיאטה הבריאה והמובילה בעולם.