דיאטת בשר

דיאטת בשר: הדרך המהירה והטעימה ביותר לרדת כ-10 קילו בחודש

עכשיו, כשהחברה החמישית שאני מעלה על דיאטת הבשר מבשרת לי בשימחה שהצליחה לרדת 7 קילו, אני יכולה לצעוק – השיטה הזו עובדת! באמת, זה ממש קרוב לליבי, ואני רוצה ללמד אחרים כמה קל זה לרזות ולהמשיך לאכול מדהים.

בגדול, למי שאין לו כוח לקרוא – הנה התמצית: אוכלים בשר, ביצים, מוצרי חלב שמנים. מוותרים על קמח לבן, סוכר, מזון מעובד. למעשה, אני מתחייבת שאחרי שבועיים בדיאטה הזו, כבר לא תוכלו להכניס לפה לא מזון מעובד ולא הרבה סוכר. זה פשוט מפסיק להיות טעים.

לעומת זאת, הסטייקים שתאכלו יהיו לכם טעימים בטירוף. מודאגים שלא יהיה לכם כסף לקנות סטייקים? אין קיצור דרך, זה יותר זול ממאמן אישי, וגם תקבלו המון אנרגיה מאכילת הבשר אז תוכלו לעבוד קשה יותר ולהרוויח יותר. בשר טוב עולה הרבה, ולכן אני חוזרת ומדגישה: אין פה קיצורי דרך. אם צריך לאכול סטייקים, תאכלו. אם אין ברירה וצריך להתפשר, יש הרבה אופציות אחרות: קציצות, עוף, הודו.

בשר הוא מקור טוב לחלבונים, והוא יכול להיכלל במסגרת דיאטה מאוזנת ובריאה. ישנם סוגי בשר שיותר בריאים מאחרים, ובמדריך זה נרצה להסביר לכם כיצד להתחיל דיאטת בשר ולכלול את המזון מהחי בתזונה שלכם.

בסרטון תוכלו ללמוד עוד על דיאטת הפליאו, שדוגלת בין היתר באכילת הרבה בשר.

https://www.youtube.com/watch?v=qIzAzZsJpkU

 

 

כמה בשר צריך בן אדם?

מכיוון שבשר כולל המון חלבונים, לא צריך לצרוך אותו בכמויות. עובדה זו עוזרת לרבים, גם מכיוון שבשר הוא יקר מאוד, וגם מכיוון שלאכול יותר מדי זה משמין ומלא כולסטרול. יתכן שתתפלאו מכך אבל רצוי לאכול מנת בשר בגודל חבילת קלפים, לא יותר מזה. פרט זה מפתיע רבים שרגילים לקבל מנת סטייק של 300 גרם, או לחסל שלושה שניצלים בארוחה. רבים חושבים שדיאטת בשר אומרת שצריך לאכול המון בשר. למעשה יתכן שדיאטה זו תפחית את כמות הבשר שאתם אוכלים, אלא שתאכלו בשר בצורה קבועה יותר.

ערבבו ירקות עם אורז מלא מבושל או פסטה, והוסיפו מנה קטנה של בשר בקר חתוך. רבים מחליפים בשר במוצרים כמו סויה, עדשים, שעועית או אגוזים שגם עשירים בחלבונים. אלו הם התחליפים שבוחרים בהם בדרך כלל צמחוניים כדי להחליף את הבשר.

מאיזה בשר כדאי להמנע?

הבשרים שכדאי לאכול הם בשר הודו ועוף, ויש להמנע מבשר חזיר, בקר וכבש. בשר אדום הינו עשיר בשומן רווי, ויכול להעלות את רמות הכולסטרול הרע בגוף ולתרום למחלות לב. כשאוכלים בשר אדום אפשר לבחור בחלקים של הבקר שדלות שומן. רצוי להמנע מכבדים, מנקניקיות, מנקניקים ומהמבורגרים. יש להמנע מטיגון הבשר, ובמקום זאת לבשל אותו. בנוסף בשר על האש הוא פחות בריא ויש להמנע מאכילתו.

ייעוץ נטורופתי חינם

הצטרפו לקבוצת פליאו בפייסבוק וקבלו תשובות מנטורופתית ND מוסמכת אודות הדיאטה הבריאה והמובילה בעולם.