דיאטת דוקאן

שלב 1 של דיאטת דוקאן

שלב 1: ההתקפה

שיטת דוקאן, שנעשתה מאוד פופולרית לאחרונה, כוללת ארבעה שלבים. השלב הראשוני נקרא שלב ההתקפה, והוא נקרא כך כי הוא מכין את הגוף לניקוי הגוף ולדיאטה דלת שומן. שלב זה כולל התמקדות בחלבונים. בדומה לדיאטת אטקינס, גם כאן אוכלים הרבה חלבונים. שלב זה כולל ירידה מהירה במשקל, והוא אורך בין יום לעשרה ימים. לפי השיטה אפשר לרדת 3 קילו בחמישה ימים.

תפריט לשלב 1

בשלב הראשון רצוי לאכול חלבונים בעיקר – בשר רזה, הודו ועוף ללא עור ושומן, דגים וטונה במים, מוצרי חלב דל שומן, יוגורט 0 אחוז, גבינות רזות עד 1 אחוז שומן, חלבוני ביצה. אפשר לאכול את המרכיבים שצויינו כעת כמה שרוצים.

https://www.youtube.com/watch?v=98UeD3sysc0

עוד טיפים:

  • חובה לשתות לפחות ליטר וחצי מים ביום. אפשר לשתות גם קפה ותה עם ממתיקים.
  • בנוסף כדאי לאכול גם כף סובין שיבולת שועל ליום.
  • פעילות גופנית – ללכת כ-20 דקות ביום, הליכה מהירה שמעלה דופק
  • לא לצרוך שמן או שומן כלשהו.

ייעוץ נטורופתי חינם

הצטרפו לקבוצת פליאו בפייסבוק וקבלו תשובות מנטורופתית ND מוסמכת אודות הדיאטה הבריאה והמובילה בעולם.