salad2

שלב 2 של דיאטת דוקאן: השיוט (Cruise)

בשלב השיוט אנו משייטים לכיוון המשקל הרצוי שלנו. בשלב זה משלבים דיאטת חלבונים רזים עם דיאטת חלבונים וירקות.

שלב השיוט הוא השלב השני של דיאטת דוקאן, ובו אוכלים הרבה ירקות וחלבונים וקובעים 100 מזונות מותרים בתור בסיס. המטרה של שלב זה בדיאטת דוקאן היא להשיג ירידה משמעותית במשקל, עד שמגיעים למשקל האמיתי. הירידה במשקל היא הדרגתית, כחצי קילו כל שלושה ימים.

מלבד 68 החלבונים המותרים בשלב התקיפה, כעת נוספים עוד 32 ירקות ללא עמילן. רשימת המאכלים תספק לכם את הויטמינים, המינרלים והסיבים התזונתיים שאתם זקוקים להם. מכיוון שאתם מוגבלים במצרכים, הבישול נעשה הרבה יותר קל.

אוכלים יום אחד חלבונים ואז יום אחד ירקות. אפשר לעשות גם יומיים יומיים, שלושה שלושה וכן הלאה.

בדיאטת דוקאן צריך גם לעשות פעילות גופנית, וללכת 30 דקות ביום כדי להגביר את קצב ירידת המשקל,
על השלב קרוז דיאט Dukan, 30 דקות של הליכה מהירה תסייע למטב את הירידה במשקל שלך. לדיאטת הדוקאן סך הכל 4 שלבים, וזהו החלק השני בו מאבדים את רוב המשקל. 2 השלבים הסופיים יעזרו לכם להתמיד בדיאטה.

איך זה עובד?

בשלב 2 אנו משייטים בין אכילת חלבונים 5 ימים לאכילת חלבונים וירקות 5 ימים.

תפריט שלב 2 בדיאטת דוקאן

בשלב זה אוכלים ירקות נאים, מאודים, מבושלים או אפויים. בין הירקות: אספרגוס, כרוב, ברוקולי, ארטישוק, מלפפון, כרישה, בצל, פלפלים, פטריות, דלעת, חסה, תרד, עגבניות ועוד.

לא רצוי לאכול הרבה גזר וסלק בשל כמות העמילן הרבה בהם. לא אוכלים תפוחי אדמה, אורז, תירס, אפונה, עדשים, שעועית ואבוקדו.

מבחינת החלבונים ממשיכים באותה הדיאטה עם בקר דל שומן, עוף, הודו, דגים ופירות ים, מוצרי חלב דלי שומן, חלבונים.

בשלב 2 אוכלים 2 כפות סובין שיבולת שועל ביום, הולכים 30 דקות ביום ושותים לפחות 1.5 ליטר מים.

קצב הירידה במשקל
בשלב השיוט קצב הירידה יורד, ומורידים בערך קילו בשבוע.

ייעוץ נטורופתי חינם

הצטרפו לקבוצת פליאו בפייסבוק וקבלו תשובות מנטורופתית ND מוסמכת אודות הדיאטה הבריאה והמובילה בעולם.