דיאטת דוגמניות

דיאטת הבטן השטוחה

בין אם אתם שמנים, ובין אם אתם רזים, סביר שיש לכם שומן סביב הבטן, או כמו שקוראים לזה "כרס בירה", שהייתם שמחים להיפטר ממנה באיזושהי צורה.

במדריך זה נסביר לכם כיצד להשיג בטן שטוחה בשיטה בדוקה ופשוטה לביצוע. פשוט עיקבו אחר ההוראות ותתחילו להרגיש בהבדל.

לפני שמתחילים – לאילו תוצאות יש לצפות?

דיאטת בטן שטוחה נועדה במיוחד למקרים כגון: נשים לאחר הריון, בטן נפוחה, לגברים עם כרס בירה ועוד. אפשר להתחיל בדיאטה בשבוע, ולהכנס לרוטינה, אולם לוקח בדרך כלל ארבעה חודשים ויותר כדי לראות תוצאות.

בדיאטת בטן שטוחה תאכלו הרבה ירקות, פירות, דגנים, אגוזים, שעועית, גרעינים, חלבון דל שומן, ומעט בשר אדום (פעם בחודש). לדיאטה זו מוסיפים מאכלים המכילים שומן שקיים שנקרא MUFA, שקיים בזיתים, אבוקדו, אגוזים, גרעינים, שוקולד מריר, סויה, פשתן ושמן זית וחמניות.

היתרונות של מופה רבים, וביניהם הקטנת שומן הקיבה. לפני התחלת הדיאטה מתחילים בדיאטה בת ארבעה ימים הכוללת בין 1200 ל1400 קלוריות. הם שותים 2 ליטר מים ביום, מים הכוללים מרכיבים שונים כמו תבלינים ומלפפון.

דיאטה זו מתאימה לצמחונים ולאוכלי בשר, לאנשים עם אלרגיה למאכלים מסויימים, ולרגישים ללקטוז. לאורך היום תאכלו ארבע ארוחות כשבכל אחת 400 קלוריות. בכל ארוחה ישנו מרכיב המופה.

תפריט לדוגמה

  • ארוחת בוקר: כוס רייס קריספיז, כוס חלב דל שומן, חצי כוס אננס, רבע כוס גרעיני חמניות
  • ארוחת צהריים: טונה במים, כוס גזר, גבינה דלת שומן
  • ארוחת ערב: חזה עוף, כוס פטריות עם כפית שמן זית, חצי כוס אורז מלא
  • ארוחת ביניים: שייק אננס הכולל חלב רזה
  • 2 ליטר מים

הביקורת המחקרית אומרת כי לא נעשו מחקרים מספיקים לבדוק את המהימנות של הדיאטה הזו. רבים רואים בשיטה המהירה לבטן שטוחה כפיקציה, כי לאחר חודש בעיקר משילים נוזלים, ולא שומן. את השומן אפשר לשרוף על ידי פעילות גופנית כמו משקולות, פעילות אירובית ואכילה בריאה דלת קלוריות.

מסקנה

אין קסם בדיאטת הבטן השטוחה. הדיאטה עובדת אם שומרים על פעילות גופנית נכונה ותזונה נכונה.

ייעוץ נטורופתי חינם

הצטרפו לקבוצת פליאו בפייסבוק וקבלו תשובות מנטורופתית ND מוסמכת אודות הדיאטה הבריאה והמובילה בעולם.