greek-salad-263747_960_720

תפריט דיאטת הזון

הנה תפריט מצויין שאפשר למלא אותו בקלות בדיאטת הזון. אפשר לבצע שינויים שונים בתפריט, אבל מדובר בכמה רכיבי מזון שאתם חייבים לקנות אותם כדי שיהיה קל למלא אחר הדיאטה.

ארוחת בוקר: 2 פרוסות לחם קל, גבינה או יוגורט, 2 כפות של ברנפלקס או חביתה, 1/4 קוטג’, 2 פרוסות לחם קל, עגבנייה ומלפפון

ארוחת ביניים: 1/2 חטיף NU-GO, יוגורט 0% בטעמים

ארוחת צהריים: חזה עוף, סלט ירקות, פרוסת לחם רגיל או 2 פרוסות לחם קל, 4 כפות פסטה או אורז או פירה או קוסקוס או 1/2 פיתה או פרוסת לחם רגיל, קינוח: קרטיב או פרי

חטיף: עוגיית שוקולד צ’יפס TRI־O־PLEX או 2 פרוסות לחם קל עם גבינה וריבה או הפוך גדול מבית קפה

ארוחת ערב: חביתה, סלט, גבינה, 2 פרוסות לחם קל או תפוח אדמה מוקרם עם גבינות 5% שומן

חטיף: קערת אדממה

ייעוץ נטורופתי חינם

הצטרפו לקבוצת פליאו בפייסבוק וקבלו תשובות מנטורופתית ND מוסמכת אודות הדיאטה הבריאה והמובילה בעולם.