תפריט דיאטת השמנה

תפריט דיאטת השמנה: איך לעלות במשקל ולצבור מסת שרירים

אם אתם מחפשים תפריט דיאטת השמנה – הישארו כאן. המתכונים שתקראו בעמוד הזה נבחנו במבחן הכי חשוב – הם עזרו לי לעלות במשקל, ולהיות בסופו של דבר יותר גדול ושרירי! אז שמרו את הדף הזה במועדפים, או קחו דף ועט והתחילו לרשום את המתכונים שיעזרו גם

*פוסט זה נכתב על ידי אורן שבתאי, כותב אורח

בעבר הייתי מאוד מתוסכל עם התפריט שקיבלתי.

לא משנה מה אכלתי, ביצים, בשר. לא הצלחתי לעלות במסה ונשארתי רזה.

בסוף הצלחתי להעלות במסה ובמשקל, ולמרות שזה לקח השקעה לא קטנה, מהר מאוד זה נעשה קל. השילוב של התפריטים שכתובים פה יחד עם אימון גופני מאומץ מבטיחים עלייה במשקל בפרק זמן קצר יחסית.

תפריט דיאטת השמנה 1

בוקר: 2 כוסות דגני בוקר, כוס חלב 3%

ביניים: פרי + גביע מעדן 3%

צהריים: 300 גרם חזה עוף, 2 כפות טחינה, סלט ירוק ( 3-4 ירקות), כוס וחצי אורז לבן

ביניים: גביע 150 גרם יוגורט 1.5% או 2 תפוחי עץ

ערב: קופסת טונה, סלט ( 3-4 ירקות), כף שמן זית/ טחינה, פרוסת לחם מלא

ביניים: מעדן

 

תפריט דיאטת השמנה 2

בוקר: 3 פרוסות לחם מחיטה מלאה, חצי גביע 3-5%, 4 ירקות טריים

ביניים: מעדן 3% או תפוח עץ

צהריים: 300 גרם עוף, הודו, פילה או סינטה בקר, 2 כפות שמן זית, 3-4 ירקות מאודים/ מבושלים, 4 כפות פירה

ביניים: 2 פרוסות לחם קל + כף גבינה / 40 גרם פסטרמה

ערב: 125 גרם חצי גביע קוטג 3%, 2 ביצים, סלט (3-4 ירקות), כף שמן זית / טחינה, פרוסת לחם מלא

ביניים: תפוח

תפריט דיאטת השמנה 3

בוקר: 2 כוסות דגני בוקר, גביע יוגורט 3% או כוס חלב

ביניים: גביע יוגורט 3% או תפוח עץ

צהריים: 250 גרם חזה עוף, כף טחינה, סלט ירוק ( 3-4 ירקות), כוס וחצי קוסקוס + גרגירי חומוס

ביניים: 150 גרם יוגורט 3% או 2 תפוחי עץ

ערב: שקשוקה ( 2 ביצים), סלט ( 3-4 ירקות), 2 פרוסות לחם מלא

ביניים: מעדן

תפריט דיאטת השמנה 4

בוקר: 2 כפות גרנולה, 250 גרם יוגורט 3%

ביניים: גביע מעדן 3% + פרי

צהריים: 250 גרם סטייק עוף, 2 כפות חומוס// טחינה, סלט ירוק ( 3-4 ירקות), כוס וחצי אורז מלא

ביניים: גביע 150 גרם יוגורט 3 % + 2 תפוחי עץ

ערב: 125 גרם טונה במים (או בשמן – ללא כף שמן זית), 2 ביצים, סלט ( 3-4 ירקות), כף שמן זית/ טחינה, פרוסת לחם מלא

ביניים: כוס מילקשייק ( 2 כדורי גלידה)

תפריט דיאטת השמנה 5

בוקר: 2 כוסות ( 120 גרם) דגני בוקר, כוס חלב 3%

ביניים: פרי + מעדן 3% או תפוח עץ

צהריים: 250 גרם חזה עוף, כף טחינה, סלט ירוק ( 3-4 ירקות), כוס וחצי אורז מלא

ביניים: גביע 150 גרם יוגורט 1.5% או 2 תפוחי עץ

ערב: 2 שניצלים 200 גרם, סלט ( 3-4 ירקות), 2 כפות שמן זית/ טחינה, כוס פסטה

ביניים: מעדן

ייעוץ נטורופתי חינם

הצטרפו לקבוצת פליאו בפייסבוק וקבלו תשובות מנטורופתית ND מוסמכת אודות הדיאטה הבריאה והמובילה בעולם.