toast

דיאטת לחם קל

אנשים רבים שנחלו כישלון בדיאטות אחרות, פונים לדיאטת לחם, בעיקר משום שהם מרגישים שהם כה אוהבים לחם שכך יצליחו להוריד בכמות הקלוריות הנצרכת כשיוכלו לאכול לחם טעים.

הלחם מכיל פחמימות, ומאוד קשה לוותר על פחמימות אלו לאנשים שעוברים דיאטה. הלחם הקל מציע חלופה דלה יותר בקלוריות, כך שתוכלו להתמיד בדיאטה ועדיין לאכול לחם. למרות שללחם הקל ישנו טעם אחר, רבים אינם מרגישים בהבדל, ואף מעדיפים לחם קל. ישנם סוגים שונים של לחמים קלים, ואף לחמניות קלות, אשר זמינים אפילו בסופרים הרגילים.

רובנו מאוד אוהבים לחם, אולם דיאטנים רבים ממליצים לאמץ את הלחם הקל כחלק מדיאטה רחבה הכוללת מרכיבים בריאים ומרזים יותר. הלחם הקל עובד בדיאטות מהירות וכן בדיאטות לאורך זמן. על ידי צריכת לחם קל עדיין מיוצר סרטונין במוח ואנו מקבלים את התחושה הטובה של הבצק, מבלי להרגיש חולשה או עייפות שמתלווה לדיאטות כמו דיאטת חלבונים.

כמה לחם לאכול ביום?

ההמלצה שלנו היא על 12 פרוסות לחם קל ביום לנשים, 16 פרוסות לחם קל ביום לגברים. אפשר למרוח על הלחם הקל ממרחים עם תחליפי סוכר, כמו ממרח חרובים נטול סוכר, פרוסות פסטרמה, קוטג' דל שומן וכדומה. בצד של הלחם אפשר לאכול ירקות שונים, וכך ניתן להתמיד בדיאטה עם 5 ארוחות קלות ביום שגם פשוט מאוד להכין ושלא כוללים כלל בישול.

בדיאטת לחם קל תוכלו להגיע לסיכום קלורי של כ-1000 קלוריות ביום, ובשילוב עם פעילות גופנית זה יאפשר לכם לרזות בקלות. חשוב לא לשכוח לשלב בדיאטה זו מדי פעם גם חלבונים ושומנים.

ייעוץ נטורופתי חינם

הצטרפו לקבוצת פליאו בפייסבוק וקבלו תשובות מנטורופתית ND מוסמכת אודות הדיאטה הבריאה והמובילה בעולם.