דיאטת מים

דיאטת מים: לרדת 5 קילו, וכל מה שצריך לעשות זה לשתות

אם עדיין לא ניסיתם דיאטת מים, זה הזמן!

דיאטת המים, שידועה גם כדיאטת המים הקרים, היא דיאטה אופנתית שמבטיחה להשיל כמה קילוגרמים של שומן.

דיאטת המים לא מגבילה את צריכת הקלוריות, או מצריכה פעילות גופנית. בדיאטת מים אפשר לאכול כל מה שרוצים, ועדיין לרזות.

 

איך זה עובד?

ברגע ששותים מים קרים, הגוף שורף יותר קלוריות כדי לחמם את המים לטמפרטורת הגוף של 37 מעלות צלזיוס. ככל שהמים קרים יותר, כך הגוף עובד קשה יותר. בנוסף, כששותים מים בין ארוחות או בזמן הארוחה, הניזונים מרגישים מלאים יותר, וכנראה שיאכלו פחות. יש שאומרים ששתיית המים מפעילה את הכליות, שגם מוציאות את הרעלים מהגוף.

היתרון הגדול של דיאטת מים היא שהיא חינם, אפשר אפילו לשתות מים קרים מהברז. החסרון הוא שבדיאטה זו כל הזמן תרוצו לשירותים. רבים רואים בדיאטת מים – לא דיאטה, כי כל מה שהיא עושה הוא להכריח את מי שבדיאטה לשתות את המים שגם ככה הוא צריך לשתות.

דיאטת מים עוזרת לגוף להיגמל מאכילת יתר, על ידי המצאות במצב של רוויה, בה הגוף מלא במים. דיאטת מים יכולה להיות שונה ממה שאתם מדמיינים. קודם כל, השיטה עובדת כמו כל שיטת הרזיה אחרת. אתה לא רק שותה מים, אלא גם מצמצם באכילה ומפסיק לאכול דברים משמינים.

כמה שותים?

בדיאטת מים שותים לפחות 2 ליטר מים ביום. זוהי אחת הדיאטות הפשוטות ביותר, ובזה נעוץ הקסם שלה. לאנשים נמאס להוציא אלפי שקלים על דיאטה שבנויה על ספירת קלוריות, שדורשת יותר מדי מאמצים ותכנונים. לדיאטת מים ישנם גם יתרונות נוספים, כמו שיפור בזרימת הדם בגוף ויתר אנרגיה.

רובנו לא שותים מספיק, ודיאטת המים גם מבטיחה שנעמוד בצורך של הגוף שלנו בשתיית מרובה. דיאטת המים בשילוב עם פעילות גופנית סדורה זו אחת השיטות הבטוחות והקלות ביותר לרדת במשקל. אתה משפר את חילוף החומרים בגוף שלך, והסיכויים שתרזה גדלים משמעותית.

יכול להיות שמדובר במסע ארוך, שוב כי לא מדובר בדיאטת בזק, אבל עוד יתרון לדיאטה היא שלא מכניסים שום חומר לא בריא לגוף, כמו למשל משקאות דיאטה או שייקים לא בריאים.

כללי הדיאטה

הכלל היחיד שאתם צריכים לעמוד בהם כדי לבצע בהצלחה תוכנית דיאטת מים הוא לשתות 2 ליטר מים ביום. ישנן גם דיאטות מים כמו דיאטת תה וג'ינג'ר, שמנסות להעלות את הטמפרטורה בגוף, אבל בדיאטת המים הפשוטה, שלצורך העניין מספיקה כדי לרדת במשקל, אתה שותה מים בטמפרטורת החדר.

אל תשתו בבת אחת. שמרו בקבוק מים קרוב אליכם בכל זמן, ושתו בהדרגה לאורך כל היום. אחרי שמתעוררים מומלץ לשתות לפחות 3 כוסות מים. לאחר מכן המשיכו בהדרגה לשתות, עד שתגיעו לפני סוף היום ליעד של 2 הליטר. לאחר שתתמידו בדיאטת המים למשך שבועיים, תתחילו להרגיש הבדל בגוף.

דיאטת מים: מים רכים מול מים קשים

מכיוון שאתם תשתו הרבה יותר ממה שאתם רגילים, נסו להמנע מלשתות מי ברז, שכוללים חומרים לא הכי בריאים כמו כלור. אפשר לקנות מסנן מים לברז, כדי שתוכלו למעשה לשתות מים נטולי כלור מהברז.

בנוסף, רצוי לצרוך מים שסוננו מהם חומרים כמו אבנית. שימו לב שבמהלך דיאטת המים סביר שתלכו לשירותים בתדירות הרבה יותר גדולה, אז קחו זאת בחשבון.

 

לסיכום, דיאטת מים היא דיאטה יעילה ביותר, בדיוק בגלל הפשטות שבה. זוהי דיאטה מאוד מקובלת ביפן, והיא מתאימה לכל הנחיות הרפואה המערבית. כדאי לשלב במהלך תפריט דיאטת מים ירקות מבושלים, ירקות טריים, פירות ובשר. למים עצמם ישנה תכונה של דיכוי תאבון, וזה נהדר כי זה עוזר לכם לרזות עוד.

ייעוץ נטורופתי חינם

הצטרפו לקבוצת פליאו בפייסבוק וקבלו תשובות מנטורופתית ND מוסמכת אודות הדיאטה הבריאה והמובילה בעולם.