דיאטת מים

דיאטת קנדידה

קנדידה היא קבוצה של מיקרואורגניזמים רעילים שחיים באורגניזמים אחרים בתוך הפה, הגרון, המעיים ותעלות השתן. כאשר בגוף ישנה השתוללות של אוכלוסיית הקנדידה, מתרחש גידול יתר בו כמות תאי הקנדידה גדלה משמעותית, והתוצאה היא מחלת הקנדידה.

הקנדידה משפיעה על מגוון תפקודים של הגוף, וגורמת בין היתר לדלקות, פריחות, גירודים, כאבי שרירים ופרקים, כאבי גרון, עקצוצים, בעיות מעיים, דיכאון ואף סכרת.
הקנדידה יכולה להשפיע במיוחד על אנשים שמערכת החיסון שלהם לא עובדת כמו שצריך.

הגורמים לקנדידה

הגורמים לקנדידה הם תזונה לא נכונה ומערכת חיסונית חלשה. גם שימוש יתר באנטיביוטיקה גורם להרס של הפלורה הטבעית בגוף שמווסתת את תאי הקנדידה במעיים. גם אנשים תחת כימותרפיה, חולי איידס, ילדים, חולי סכרת וחולי אחרים רגישים יותר להשפעת הקנדידה.

ניקוי הגוף מקנדידה

המטרה הראשונה של דיאטת קנדידה היא להפטר מהחומרים העודפים של הקנדידה. כדי לעשות זאת אפשר לצום, לבצע חוקן, לשתות עשב חיטה, מיצי ירקות, מים, צמחי מרפא מנקים וכל דבר אחר שמוציא רעלים מהגוף.

הפחתת כמות השמרים מהמערכת

דיאטת קנדידה מוכרחה להביא את אוכלוסיית השמרים בחזרה לאיזון הנכון בגוף. כדי לעשות זאת יש לצרוך צמחי מרפא מסויימים. גם יוגורט ומוצרים פרוביוטיים יכולים לעזור להשבת האוכלוסייה למינון נורמלי. בין החומרים שעוזרים לעיכול תמצאו את הלקטובצילי, ביפידובקטריה, והאסידופילוס.

איך מתחילים דיאטת קנדידה?

השמרים אוהבים סוכר ופחמימות. רצוי להימנע מרכיבים אלו, ובמיוחד סוכר לבן, קמח לבן ושמרים.

מאילו מאכלים כדאי להמנע?

גבינות מיושנות, אלכוהול, שוקולד, פירות יבשים, פירות טריים, אוכל כבוש (כמו כרוב או חמוצים), פטריות, חומץ, אוכל המכיל גלוטן (חיטה, שיפון…), סוכרים, דבש וסירופ, תחליפי סוכר, לחמים, מאפים, עוגות ועוד.

אילו מאכלים כדאי לאכול?

ירקות, שום, בשר בקר, עוף, ביצים, דגים, יוגורט, אצות, אגוזים, גרעינים ושמנים, אורז, שיבולת שועל, FOS.

תוספי תזונה

אסידופילוס
ציפורן
שום
אשכולית
שמן אורגנו

ייעוץ נטורופתי חינם

הצטרפו לקבוצת פליאו בפייסבוק וקבלו תשובות מנטורופתית ND מוסמכת אודות הדיאטה הבריאה והמובילה בעולם.