דיאטת שריפת שומנים

דיאטת שריפת שומנים: המקסימום הוא 2 קילו בשבוע. איך מגיעים לזה?

ישנה עובדה מצערת שרבים שרוצים לרדת במשקל נוטים להתעלם ממנה. כדי לרדת במשקל חייבים לשרוף שומנים דרך פעילות גופנית, ולא מספיק לשנות את התזונה!

למה לשרוף שומנים?

מלבד העובדה ששריפת השומנים מקלה על הדיאטה, מאיצה את הפחתת המשקל, ומשפרת את הסיכויים להשגת הפחתת משקל יציבה, זו עובדה שעיסוק בפעילות גופנית השורפת שומנים גורם לתחושה טובה בגוף ובנפש.

 

 

 

דיאטה הכולל רק הגבלות על כמויות אוכל נוטה להשאיר את העוסקים בדיאטה בתחושות של עייפות או דיכאון וחוסר חשק, ולכן קשה מאוד להתמיד בה בדרך כלל. היורדים במשקל חושבים לעצמם שלא משתלם לרדת במשקל אם לאורך כל התהליך הם ירגישו לא טוב עם עצמם.

מכאן נובע היתרון העצום של דיאטה הכוללת שריפת שומנים – הפעילות הגופנית מכניסה לנו אנרגיה, ומאפשרת לנו להרגיש טוב יותר.

לרדת מקסימום שומנים במינימום זמן

דיאטת שריפת שומנים – איך מתחילים?

השלב הראשון של דיאטת שריפת שומנים היא להירשם לחדר כושר, עם כוונה ללכת לאימונים ולחוגים. הכוונה שלכם צריכה להיות ברורה – בחודשים הבאים תעסקו בפעילות של שריפת שומנים, תווסתו את כמות האוכל וסוג האוכל שאתם מכניסים לגוף, ותפחיתו במשקל.

בדיאטת שריפת שומנים אתם תצברו מסת שריר, ובו בזמן תשרפו שומנים לשם הפקת אנרגיה. דיאטת שריפת שומנים בנויה על מזון דל שומן ואימון אירובי קבוע, ולכן חשוב להתחייב לאימון תקופתי כזה..

פנו לעצמכם זמן קבוע לאימון – והחליטו כי לא תוותרו על כמות מסויימת של אימונים אירוביים בשבוע, נאמר שלושה. אתם יכולים גם להתחייב בפני שותף או חבר שאכן תלכו לחדר הכושר לאימון שלוש פעמים לפחות לשבוע.

שריפת שומנים בבטן

כל מי שרוצה לשרוף שומנים בבטן חייב לעשות שני דברים: לעסוק בפעילות גופנית כוללת אירובית כמו מדרגה, וכן להפחית את כמות השומנים שהוא צורך במזון. למעשה אתם תורידו שומנים בכל הגוף, ובאיזה שהוא שלב זה יתבטא גם בבטן. זה יקח כמה חודשים אבל בסוף תהיו מרוצים. אם אתם רזים יחסית ורק בבטן שמנים אל תדאגו, העיסוק בפעילות גופנית ואכילת המזון דל שומן ייצרו עבורכם גוף פרופורציונלי יותר, אולם זה יקח מספר חודשים והתחייבות אמיתית שלכם.

שריפת שומן בריצה

רבים מעדיפים לרוץ מלהירשם לחדר כושר או לחוג כושר, בין היתר בגלל המחיר וההתחייבות. שריפת השומן בריצה אכן יכולה להיות יעילה, אולם יש לשים לב שלא פוגעים בברכיים, ושמשתמשים בציוד נכון כגון ריצה עם בקבוק מים ועם נעלי ריצה חדשות. לאנשים מבוגרים מעל גיל מסויים רצוי גם לבדוק דופק עם שעון מיוחד בזמן הריצה. אפשר להשיג שעון כזה בחנויות ספורט.

שריפת שומן מהירה

אז איך שורפים את השומן מהר? התשובה היא מטעה. אם אתם חושבים שאם תרעיבו את עצמכם תרדו מהר כדאי שתדעו שההפך הוא הנכון. למעשה הרעבה גוררת פעמים רבות אכילת יתר, וברגע שהגוף לא מקבל מזון הוא לומד לאגור את השומן והמזון שהוא מקבל, ולכן רצוי לאכול מעט בכל שלוש שעות. בתחילת הדיאטה רוב הסיכויים שקצב הירידה במשקל שלכם יהיה מהיר, משהו כמו חמישה קילו בשבוע, אולם לאחר מכן הקצב יותר. עובדה זו לעתים מורידה מוטיבציה להמשך הדיאטה. כדאי שתנסו להבין שאתם בדרך הנכונה ותתמידו בדיאטה.

שריפת שומנים בבית

אם אתם עובדים קשה, ואין לכם זמן לפנות למכון כושר, אפשר להשיג שריפת שומנים בבית בדרכים שונות כגון:

  • קניית מכשיר ריצה
  • קניית קלטות או ספרי כושר אירובי

ייעוץ נטורופתי חינם

הצטרפו לקבוצת פליאו בפייסבוק וקבלו תשובות מנטורופתית ND מוסמכת אודות הדיאטה הבריאה והמובילה בעולם.