תפריט דיאטה מהירה

יש אירוע בקרוב ואתם רוצים להראות טוב בבגדים החדשים שקניתם לקראתו? ישנן כמה דיאטות מהירות שיעזרו לכם לעשות זאת:

דיאטת כרוב– מבוססת על מרק כרוב אותו ניתן לאכול כל היום. הוא אינו מכיל שומן ומכיל מעט מאוד קלוריות.

דיאטת פופקורן: מבוססת על פופקורן ללא שמן- יש לבצע למספר ימים מוגבל מאחר ואינה מכילה את כל  הרכיבים התזונתיים שהגוף צריך.

דיאטת חלבונים: דיאטה המבוססת על חלבונים וירקות בלבד- ללא פחמימות כלל, גם היא מוגבלת בזמן על מנת להחזיר לגוף את הרכיבים התזונתיים החיוניים לו.

דיאטת עוגיות: מבוססת על אכילת ירקות שונים,מנת חלבון ו4-6 עוגיות ליום.

תפריט דיאטת עוגיות

*רכיבי העוגיות הם חלבונים, פחמימות מורכבות (קמח מלא, שבולת שועל מלאה), סיבים תזונתיים ומעט סוכר הן מכילות 90-150 קלוריות לכל אחת.

ארוחת בוקר:

2 עוגיות

קפה ללא סוכר או עם ממתיק מלאכותי.

ארוחת ביניים

עוגייה

קפה ללא סוכר

ארוחת צהרים

2 עוגיות

קפה ללא סוכר

ארוחת ביניים

עוגייה

קפה ללא סוכר

ארוחת ערב

100-170 גרם חלבון( חזה עוף/ביצים/טופו)

ירקות טריים/מאודים.

על ארוחת הערב להכיל 300-1000 קלוריות- לפי התפריט שנקבע לכל אדם.

מותר לשתות עד 8 כוסות קפה ללא סוכר ביום/תה או משקאות אחרים.

שתיית אלכוהול/מיצי פירות/מיצים חלביים אסורה.

ייעוץ נטורופתי חינם

הצטרפו לקבוצת פליאו בפייסבוק וקבלו תשובות מנטורופתית ND מוסמכת אודות הדיאטה הבריאה והמובילה בעולם.