fish

תפריט דיאטת 1200 קלוריות

הקושי הגדול בדיאטה הוא למצוא תפריט מאוזן שיאפשר מצד אחד לאכול בצורה נכונה ומסודרת, ומצד שני ישמור על מגבלויות קיבולת הקלוריות היומית. לשם כך אנו מציעים לכם באתר זה מספר תפריטים שבנויים על פי דיאטת 1200 קלוריות. בעזרת הגבלת קלוריות ל1200 אפשר לרדת במשקל בצורה מהירה יחסית.

איך עושים את זה?

בתפריט שאנו מציעים ישנו שילוב מנצח של כ-45 אחוז פחמימות, 20 אחוז חלבונים, 30 אחוז שומן ועוד סיבים וירקות. ניסינו להרכיב לכם תפריט מעניין ומשביע, אבל הרגישו חופשיים לשנות את המרכיבים לפי טעמכם האישי. רצוי לבצע דיאטה זו בהנחייה של דיאטנית או רופא.

תפריט 1200 קלוריות מספר 1

ארוחת בוקר: 1 פרוסה לחם קל, 2 כפות גבינה 3 אחוז ומלפפון ירוק
חטיף: פרי
ארוחת צהריים: 3 כפות אורז מלא או אורז בר מבושל עם תבלינים וכורכום, כוס שעועית ירוקה מוקפצת בכף שמן שומשום ומעט שום, סלט ירקות ירוק גדול מטובל בלימון כפית שמן זית פלפל מלח
חטיף: פרוסת לחם עם דבש
ארוחת ערב: 2 פרוסות לחם קל, חצי קופסת קוטג' 3%, סלט ירקות ירוק עם כף טחינה

תפריט מספר 2 לדיאטת 1200 קלוריות

ארוחת בוקר: דגני בוקר, 30 גרם, גביע יוגורט, תפוח
חטיף: כריך שעשוי מלחם קל וכף גבינה לבנה 5 אחוז, פלוס מלפפון
ארוחת צהריים: 200 גרם חזה עוף, פירה, סלט ירקות
חטיף: מלון, כוס אחת
ארוחת ערב: טוסט עם גבינה צהובה 9 אחוז, עגבניה
חטיף: 5 אגוזים

תפריט 3 לדיאטה 1200 קלוריות

ארוחת בוקר: מיץ פירות, חצי כוס, חצי כוס שיבולת שועל, גביע יוגורט, תה צמחים
חטיף: שייק פירות
ארוחת צהרים: 100 גרם חזה עוף, כוס ברוקולי, חצי כוס אורז חום

ערב: חביתה עם סלט

תפריט 4 לדיאטת 1200 קלוריות

ארוחת בוקר: 2 פרוסות לחם קל עם חמאה, חצי כוס סלט פירות, כוס חלב דל שומן
חטיף: בננה
צהריים: קרקרים עם גבינת קוטג', אגוזים, שקדים, בוטנים מעורבבים, פרי כגון שזיף או תפוח
ארוחת ערב: תפוח אדמה אפוי, בשר בקר 100 גרם, חצי כוס פטריות ורבע כוס בצל, ירקות טריים – כוס, כפית שמן זית

ייעוץ נטורופתי חינם

הצטרפו לקבוצת פליאו בפייסבוק וקבלו תשובות מנטורופתית ND מוסמכת אודות הדיאטה הבריאה והמובילה בעולם.