דיאטת שריפת שומנים

תזונה לספורטאים

הכושר הגופני נחוץ כחלק אינטגרלי לכל מי שמעוניין לשמור על תזונה נכונה. לספורט יש השפעה חיובית על הגוף כגון: שיפור סיבולת לב ריאה, שיפור מצב הרוח, שחרור מתחים, שחרור אנדרופינים, הורדת כולסטרול רע והעלאת כולסטרול טוב, שיפור זרימת הדם, חיזוק המערכת החיסונית, הורדה במשקל והקלה בשינה.

איך לאכול לפני פעילות גופנית?

מומלץ לאכול כשעתיים או שלוש שעות לפני פעילות גופנית מזון שעשיר בפחמימות מורכבות, שלוקח להם זמן להתפרק בגוף. מזון זה יעניק לך את האנרגיה שתזדקק לה בזמן הפעילות הגופנית. בין המזונות שרצוי לאכול אפשר לשלב פסטה מקמח מלא, או אורז מלא. בעזרת הפחמימות אפשר לשמור על רמת סוכר טובה בדם בזמן הפעילות.

בערך שעה לפני הפעילות רצוי לאכול פרי, שיתעכל בתחילת הפעילות ויתן לנו עוד מאגרי אנרגיה.

איך לאכול אחרי פעילות גופנית?

בזמן פעילות גופנית אנו שורפים שרירים, ולכן על מנת לעזור לגוף להתאושש רצוי לאכול משהו קל כמו פרי או חטיף אנרגיה אחרי הפעילות. בנוסף רצוי לאכול חלבון כלשהו כמו יוגורט, ביצה או טונה. החלבון שנצרוך יעזור לגוף לבנות מחדש את מסת השריר.

ייעוץ נטורופתי חינם

הצטרפו לקבוצת פליאו בפייסבוק וקבלו תשובות מנטורופתית ND מוסמכת אודות הדיאטה הבריאה והמובילה בעולם.