תזונה לפני מירוץ

מירוץ גוזל הרבה אנרגיה, ולכן חשוב לאכול נכון לפני המרוץ ולאפשר לגוף לעבוד עם מאגרי אנרגיה נכונים. באתר זה ריכזנו כמה טיפים שיעזרו לכם לאכול נכון לפני מירוץ חשוב.

מה לאכול לפני מירוץ?

  • שתיית מים. חשוב לשתות הרבה מים לפני מירוץ, ולמנוע מצב של התייבשות. הריצה מתבצעת בתנאי חום, והגוף מאבד נוזלים רבים בזמן הריצה. שתייה של מים מדללת את מאגרי האלקטרוליטים בגוף, ולכן רצוי לשתות מיץ או משקה איזוטוני ולא רק מים.
  • צריך לאכול כמות נכונה של פחמימות בארוחת הערב לפני המירוץ. רצוי להתחיל לצרוך פחמימות מורכבות כבר בתחילת השבוע לפני המירוץ, ולאכול רק עד שובע.
  • לא מומלץ לאכול הרבה סיבים תזונתיים לפני התחרות. במקום לאכול שיבולת שועל התמקדו על פרוסת לחם עם ריבה.
  • אחד הטיפים החשובים ביותר היא לאכול ארוחת בוקר לפני המירוץ. זוהי ארוחה חשובה ביותר שנותנת לגוף מאגרים נחוצים בזמן המירוץ. הארוחה צריכה לכלול פחמימות ויכולה לכלול משקה איזוטוני או חטיף אנרגיה.

ייעוץ נטורופתי חינם

הצטרפו לקבוצת פליאו בפייסבוק וקבלו תשובות מנטורופתית ND מוסמכת אודות הדיאטה הבריאה והמובילה בעולם.