תזונה לטרשת נפוצה

מהי טרשת נפוצה?

טרשת נפוצה היא מחלה של מערכת העצבים. במחלה זו המיאלין שמצפה את העצבים נפגע, ומתרחש תפקוד לקוי של מערכת העצבים. הפולסים החשמליים שעוברים בעצבים לא עוברים כמו שצריך, וזה יכול לגרום לחולשה, לנוקשות, לניהול, להרגשת מחטים, לדלקות בעצב הראייה, לראייה כפולה, לגאוט, סחרחורת, כאב, דמנציה, שיתוק פנים, בעיות בקואורדינציה, אין אונות, רעד בלתי פוסק בשרירים , אפילפסיה ונפילות.

כיצד אוכלים לשיפור מצב טרשת נפוצה?

לאנשים שרוצים למנוע טרשת נפוצה חשוב להמנע מעייפות יתר, ממתח נפשי, ומשינויי טמפרטורה. רצוי לנסות לאכול פחות מוצרים מהחי ומוצרי חלב, ולאכול יותר דגים. כמו כן רצוי להמנע משומן רווי, ולוודא שצורכים אומגה 3. דיאטה דלת שומנים רוויים ועשירה בשומנים מסוג אומגה 3 מורידה את התקפי המחלה וחומרתם.

חשוב לאכול הרבה מזונות העשירים באנטי אוקסידנטים, ולקחת גם תוספים של נוגדי חמצון. רצוי להמנע ממרכיבים סינטטיים באוכל, ולהקפיד על פעילות גופנית ואף עיסוי.

ייעוץ נטורופתי חינם

הצטרפו לקבוצת פליאו בפייסבוק וקבלו תשובות מנטורופתית ND מוסמכת אודות הדיאטה הבריאה והמובילה בעולם.